2013. február 27., szerda

Nosztalgia

Általában borongós, önmarcangolós bejegyzésekkel örvendeztetem meg az idetévedőket, most azonban egy másik oldalamat is megmutatom.
Felettébb nosztalgikus hangulatba kerültem, köszönhetően egy dalnak. Mivel már nagyon zsongott a fejem és  nagy volt rajtam a nyomás, gondoltam hallgatok egy kis chilloutot lazításként, szóval kerestem is egy válogatást Youtubeon. Miután elindítottam a videót furcsa érzésem támadt, nagyon ismerősnek tűnt az első dal.
Rálestem a a listában szereplő dalokra és az első szám Within Temptation volt, ami tinédzserként nagyon szerettem. A klippjeiket igyekeztem elkapni az MTV-n (amikor még zene ment rajta :), és minden technikai tudásomat latba vetve sikerült is a dalokat a mp3 lejátszónkhoz tartozó erősítő és a magnó összekötésével kazettára vennem. Ez akkoriban nagy teljesítménynek számított, mert az internet és a letöltés még csak gyerekcipőben járt. Különösen szerencsés voltam egyszer, amikor egy egész koncertet sikerült rögzítenem.
Lényeg ami lényeg, hogy keresgéltem a dalaik között, és megtaláltam az egyik nagy kedvencemet, amit miután meghallgattam, felettébb jó kedvre derített. Egyrészt mert még mindig emlékszek a dalszövegre, másrészt mert nagyon kellemes nosztalgiával töltött el így több, mint egy évtized távlatából. Az is megmosolyogtatott, hogy eszembe jutott, mit meg kellett szenvedni azért hogy hozzájussak egy számhoz, ahhoz képest hogy ma két kattintással megnézhetem, ha pedig nagyon elvetemült vagyok akkor le is tölthetem. Sokat változott a világ, és sokat változtam én is.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése